Week 17 - Reisverslag uit S'Agaró, Spanje van Melissa kleijwegt - WaarBenJij.nu Week 17 - Reisverslag uit S'Agaró, Spanje van Melissa kleijwegt - WaarBenJij.nu

Week 17

Door: Melissa Kleijwegt

Blijf op de hoogte en volg Melissa

08 November 2018 | Spanje, S'Agaró

Nog maar 3 weekjes, en ik heb deze week best wel leuke dingen gedaan. Ik was uitgenodigd om mee te gaan naar een berg om daar een wandeling te maken. We gingen eerst met de auto best wel een stuk rijden het was ongeveer een en een half uur. We stapten daar uit en het was even iets kouder dan we hadden gedacht. Het zou hier ongeveer 20 graden, maar we hadden best een stukje gereden en we hadden niet door dat we omhoog hadden gereden. Dus het was ineens 10 graden kouder.

We stapte uit en hebben echt een hele mooie route gelopen door de bossen heen op een gegeven moment kwamen we langs een meer en een dam, het was echt lekker om gewoon even uit te waaien het is jammer dat het zo ver weg is anders had ik het graag nog een keer willen doen. Ben veel dingen tegengekomen die ik nooit dacht tegen te komen zoals appelbomen. Stonden we daar bij de appelbomen pakt de vader van Victor een stok en begint met de stok tegen de boom aan te slaan, alleen ik stond er nog onder dus het heeft appels geregend. Daarna zijn we nog ergens gaan eten om ook weer even op te warmen. Het was super gezellig en ik ben blij dat ik mee mocht. Heb ik toch weel war nieuws gezien hier in de buurt.

Verder moeten we nu toch echt aan school werken, want ook al hoef ik nog maar 3 weken hier ik moet nog wel een heel stageverslag maken en ook al ben ik er al wel aan begonnen het is toch een heel gedoe. Maar het hoort er nu eenmaal bij. Ik ben al aan het aftellen om jullie allemaal weer te zien Tot over 3 weken!!!!

Groetjes Melissa

  • 08 November 2018 - 11:46

    Marja Kosse:

    Lekker ondernemend Melissa.
    Inderdaad is het stageverslag maken minder leuk om te doen, maar het eind is in zicht.

    Nog 3 weken en dan zien we je weer bij de G. Ze missen je wel hoor!

    Groetjes Marja Kosse

  • 08 November 2018 - 13:06

    Miranda:

    Hoi kanjer

    Super gaaf dat je een dag was uitgenodigd om mee te gaan Lekker genieten van je vrije dagen
    Het waren leuke foto's Even nog navragen waar het precies was zodat we er ook naar toe kunnen als we weer naar Spanje gaan. Je stage verslag is even zitten maar kun je vast wennen aan het school leventje als je half februari weer naar school gaat met je huiswerk .We hebben gevonden welke boeken we nog voor je moeten bestellen :) Succes nog met de laatste loodjes en we spreken elkaar xxx ly

    PS ik heb er al een aantal gezien van de G Ze trainen weer binnen in de zaal :)

  • 08 November 2018 - 15:50

    Jennifer:

    Hey Melissa,

    Einde is in zicht. Heerlijk! En ja verslagen horen erbij, maar wel weeer een stapje richting je diploma

  • 09 November 2018 - 13:28

    Leny:

    Hoi Melissa

    Wat leuk dat je bent mee geweest en weer wat van de omgeving hebt gezien.

    Nog 3 weekjes aftellen en dan weer fijn naar huis, veel succes met je
    stageverslag maar dat gaat ook wel lukken.

    Heb genoten van alle verhalen.

    Veel liefs en dikke kus xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, S'Agaró

Melissa

Voor school moet is stage lopen en dit kon in het binnen- of buitenland. ik heb gekozen voor Spanje!

Actief sinds 07 Juli 2018
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 7677

Voorgaande reizen:

07 Juli 2018 - 03 December 2018

Mijn stage in Spanje

Landen bezocht: