Week 14 - Reisverslag uit S'Agaró, Spanje van Melissa kleijwegt - WaarBenJij.nu Week 14 - Reisverslag uit S'Agaró, Spanje van Melissa kleijwegt - WaarBenJij.nu

Week 14

Door: Melissa Kleijwegt

Blijf op de hoogte en volg Melissa

18 Oktober 2018 | Spanje, S'Agaró

In theorie nog maar 6 weekjes en ik moet zeggen dat ik al wel aan het aftellen ben. niet dat ik het hier niet leuk vind maar ik ben er wel al naartoe aan het kijken.

Afgelopen weekend waren me ouders hier dus dat was weer heel leuk en eerlijk gezegd had ik het even nodig om ze weer te zien. We zijn naar Barcelona geweest, en daar zijn we de berg op geweest. We zijn naar het Spaanse dorpje geweest, en dat is heel leuk. het is een dorpje dat gericht is op de verschillende delen van Spanje en je hebt verschillende producten ook uit al die streken. Helaas regende het wel die dag en we hadden geen paraplu of jas bij ons dus we hebben veel moeten schuilen, maar het was heel gezellig. Daarna toen het weer een beetje verbeterde zijn we ook nog met een kabelban meegegaan niet degene die we dachten (omdat er blijkbaar 2 zijn) maar het was heel mooi om te zien.

Zondag zijn we met de auto naar lloret de mar geweest en het was een beetje uitgestorven maar ik denk dat als het zonnig en onbewolkt is dat er wat meer mensen zijn als toen wij er waren het was namelijk redelijk bewolkt en er stond heel veel wind. Maar wij zijn ook een keer naar het beroemde lloret de mar geweest.

En dan het jammere is dat veel werknemer hier nu ook weggaan omdat het niet meer zo druk wordt. vanaf het einde van de zomervakantie gingen er al veel weg maar nu gaat ook een van me collega's weg Luis een hele aardig Colombiaan die dit jaar voor het laatst hier is hij vliegt eind oktober terug en blijft daar dan met zijn familie. Maar het mag nu ook wel hij is namelijk al bijna 60. Verder gaan de 2 Mexicaanse meisjes ook weg eind oktober dus de populatie in het appartement gaat van 10 tot 8 in een dag. Volgende maand gaat José weg en dan zijn we hier alleen nog maar met de Nederlanders. En dan mag ik weer terug naar Nederland.

Verder denk ik dat ik niet veel ga slapen dit weekend Amber en Lenneke komen namelijk zaterdag aan en ik kan niet wachten. ben al lekker aan het aftellen tot zaterdag!!!!!!!!

Groetjes Melissa

  • 18 Oktober 2018 - 07:24

    Amber:

    Ik kan ook echt niet meer wachten! Nog 1.5 nachtje slapen

  • 18 Oktober 2018 - 08:04

    Miranda:

    Hoi Kanjer

    Het was weer super gezellig dit weekend Weer leuke dingen gedaan alleen jammer dat t weer niet helemaal mee zat Wel qua temperatuur maar niet wat de zon betreft Maar ondanks de regen wel weer genoten
    Wij zijn ook al aan t aftellen Yesss nog ong 6 weken

    Amber en Lenneke geniet van jullie weekje met Melissa Ga leuke dingen doen en geniet van elkaar Ze kijkt er al naar uit Veel plezier en hoop dat t weer iets beter is


    Groetjes en een dikke kus xxx van ons

  • 18 Oktober 2018 - 12:13

    Lenneke:

    Nog maar 1 dagggg. Zin innnnn

  • 18 Oktober 2018 - 13:59

    Leny:

    Hoi Melis

    Je hebt weer een heerlijk weekend gehad met je ouders. jammer van de regen, maar ja
    als je het maar je zin hebt gehad.

    Aanstaande zaterdag weer feest als je vriendinnen komen, geniet ervan met elkaar.
    Je bent inderdaad al aan het aftellen, maar de ergste drukte is voorbij.
    Jammer dat Luis weggaat doe hem de hartelijke groeten .

    Groetjes en dikke kus xxx.

  • 20 Oktober 2018 - 08:43

    Sarine:

    Hoi Melissa Heel veel plezier en een fijne dagen met Amber en Lenneke. Zal een gezellige boel worden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, S'Agaró

Melissa

Voor school moet is stage lopen en dit kon in het binnen- of buitenland. ik heb gekozen voor Spanje!

Actief sinds 07 Juli 2018
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 7680

Voorgaande reizen:

07 Juli 2018 - 03 December 2018

Mijn stage in Spanje

Landen bezocht: