Week 6 - Reisverslag uit S'Agaró, Spanje van Melissa kleijwegt - WaarBenJij.nu Week 6 - Reisverslag uit S'Agaró, Spanje van Melissa kleijwegt - WaarBenJij.nu

Week 6

Door: Melissa Kleijwegt

Blijf op de hoogte en volg Melissa

21 Augustus 2018 | Spanje, S'Agaró

Vorige week had ik geüpload op dinsdag 14 augustus niet wetende wat de volgende dag zou brengen. Er werd me verteld dat het vanaf deze week wat rustiger zou worden omdat sommige scholen in Nederland afgelopen maandag alweer begonnen zijn. Dus ik had eigenlijk gedacth dat het vanaf 14 augustus rustiger zou worden. Niet dus. 15 augustus is hier blijkbaar een feestdag en het was heel druk. Heel druk. Niet alleen zat heel het restaurant vol maar er moesten zelfs tafel worden neergezet in de ontbijtzaal (waar normaal niemand zit voor het restaurant). Normaal st ik altijd buiten op drukke dagen dus ik was ervanuit gegaan dat ik ook vandaag weer buiten zou staan. Maar nee, ik stond ik de ontbijtzaal met een collega en samen hadden we maar 4 tafels. Alleen die tafels waren allemaal met minimaal 12 personen. Oeps! Gelukkig ging het goed en zijn we erdoorheen gekomen.

Dan in de avond ik werkte tot 5 en we hadden daarna nog Spaanse les. Het was de een na laatste avond van Juliëtte dus we wilden iets speciaals doen. In eerste instantie wilde we uiteten maar het bleek dat de meeste restaurant vol waren geboekt dus we moesten zelf maar iets verzinnen. We hadden een aantal weken geleden gepraat over dat we wilde eten op het strand en dan de nacht opblijven om de zonsopgang te zien. Ook al is de zonsopgang zien niet gelukt we hebben wel lekker op het strand gegeten. Dus alsnog een geslaagde avond.

En toen was het zover de laatste avond van Juul. We hadden bedacht om lekker bij toucan uit eten te gaan dan was Nina er toch nog een beetje bij aangezien ze moest werken. Het was een hele gezellige avond die we niet snel gaan vergeten. We gaan je heel erg missen Juul maar als we terug komen gaan we zeker nog een keer afspreken!

Verder is er deze week eigenlijk niet veel gebeurd. We zijn ons mentaal aan het voorbereiden op 28 of 29 augustus dan komen namelijk 3 nieuwe personen in ons appartement. En aangezien er maar 3 plekken nog over zijn gaat het hier aardig druk worden in het appartement. Maar het is wel The more the merrier we gaan het zien.

Groetjes Melissa.

  • 21 Augustus 2018 - 15:32

    Miranda:

    Hoi kanjer

    Ook al zijn de eersten alweer naar school in Nederland ,de laatste gaan pas op 4 september naar school dus de vakantie is nog volop bezig in Nederland Kijk maar naar ons Wij moeten ook nog op vakantie Yeahh nog 4 dagen Top dat jullie het heeeeel gezellig hebben met z'n allen We gaan het meemaken vanaf zaterdag !!

    Ook al komen er volgende week nog 3 bij ,jullie hebben toch andere werktijden en zal het weinig voorkomen dat jullie allemaal tegelijk in het appartement zijn Succes nog de komende paar dagen en TOT ZATERDAG Heb er zin in !!!!

    Dikke kus van ons ly

  • 22 Augustus 2018 - 16:47

    Leny:

    Hoi Melissa,

    Ik geniet elke week weer van je belevenissen.
    Jammer dat je afscheid moest nemen van Juliette, maar fijn dat je elkaar blijft zien na de stage periode.
    Wat gaat de tijd snel volgende week is het alweer september. Dan zal het wel wat rustiger worden.
    Geniet van de dagen met je ouders en snel tot ziens.

    Dikke kus xxx

  • 24 Augustus 2018 - 07:39

    Sarine:

    Hoi Melissa

    Het is elke keer weer leuk om je verhalen te lezen. Straks voor jou ook weer erg leuk om terug te lezen. Zo te lezen heb je het er prima naar je zin en ik hoop dat er weer leuke personen terug komen. veel plezier met je ouders.

    Groetjes Sarine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, S'Agaró

Melissa

Voor school moet is stage lopen en dit kon in het binnen- of buitenland. ik heb gekozen voor Spanje!

Actief sinds 07 Juli 2018
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 7684

Voorgaande reizen:

07 Juli 2018 - 03 December 2018

Mijn stage in Spanje

Landen bezocht: