Week 18 - Reisverslag uit S'Agaró, Spanje van Melissa kleijwegt - WaarBenJij.nu Week 18 - Reisverslag uit S'Agaró, Spanje van Melissa kleijwegt - WaarBenJij.nu

Week 18

Door: Melissa Kleijwegt

Blijf op de hoogte en volg Melissa

15 November 2018 | Spanje, S'Agaró

Nog maar 2 weekjes wooooo. En damn wat is de tijd snel gegaan. Ook nu gaat de tijd nog best wel snel, helemaal omdat we nu allemaal dingen aan het doen zijn die we nog willen doen. En nog ander leuk nieuws Nina is er ook weer (Voor degene die het niet meer weten) Nina is het meisje die hier was in de zomervakantie. En ze is hier nu voor 2 weken om een beetje vakantie te vieren. Dus daar gaan we ook allemaal leuke dingen mee doen.

Afgelopen week hadden we een groep van 26 Belgen en dan niet de Vlaamse Belgen nee de Franse Belgen. Gelukkig spraken de meeste wel Nederlands alleen niet allemaal. Maar ze waren dan wel weer zo aardig om alles voor ons te vertalen van Frans naar Nederlands. Maar toch ze kwamen elke dag lekker dronken aan in het restaurant. Het werken maakte dat toch wel wat moeilijker. Maar we zijn door de week heen gekomen.

En dan deze week we hebben een groep van 59 golfers en ik heb me laten vertellen dat ze allemaal nog al kakkerig zijn maar dat gaan we vandaag zien. Ik moet zo weer werken bij de receptie, maar ik ben wel blij dat er een beetje afwisseling in zit want in de weekenden werk in het restaurant. En eventueel ook als het druk is. Toch ben ik wel al naar thuis aan het verlangen.

Dus nog maar 2 weken en dan kom in Nederland weer onveilig maken dus pas maar op. Ik mis jullie allemaal en tot over 2 weken.

Groetjes Melissa

• 15 November 2018 - 10:35

Marja Kosse:

Fijn dat de tijd nog steeds lekker snel gaat. Vaak zijn de laatste loodjes het zwaarst.
    Wij zijn ook blij als je weer terug bent.
    Tot gauw. Geniet er nog maar even van.

Groetjes Marja Kosse

• 15 November 2018 - 10:40

Miranda:

Hoi Hoi kanjer
    Gezellig dat Nina er weer is Geniet nog even van de laatste twee weken met elkaar
    Nog even doorzetten met werken bij de receptie en het restaurant met de groep golfers Misschien valt t mee Het zijn ook maar gewoon mensen die ook moeten eten en "kakken " (om in jouw woorden te blijven haha )
    Hou nog even vol en we staan over twee weken op het vliegveld
    Veel liefs van ons ly xxx