Week 2 - Reisverslag uit S'Agaró, Spanje van Melissa kleijwegt - WaarBenJij.nu Week 2 - Reisverslag uit S'Agaró, Spanje van Melissa kleijwegt - WaarBenJij.nu

Week 2

Door: Melissa Kleijwegt

Blijf op de hoogte en volg Melissa

25 Juli 2018 | Spanje, S'Agaró

Week 2 zit er alweer op en aan de ene kant gaat de tijd heel snel want een dag werken zit er heel snel al op, maar aan de andere kant heb ik wel zoiets van hoe kan het mogelijk zijn dat ik hier nog maar 2 weken ben. Werk gaat goed ik ben steeds meer aan het leren ik weet nu hoe ik alles in het systeem moet zetten en ik ben aan het beginnen met het opnemen van desserts. De meeste dagen zijn nog rustig door de weeks en het personeel van het restaurant zegt ook dat het normaal nooit zo rustig is. Zeker niet in deze tijd van het jaar. Maar ik ben daar wel blij kan rustig aan alles wennen voordat het in een keer super druk wordt.

Het weekend was zoals gewoonlijk weer heel druk maar dit keer ging het op zaterdag een stuk beter dan vorige week. Zondag daarin tegen was een chaos. Ik hoefde alleen maar in de middag te werken en Lucky for me de middag was veel drukker dan de avond. We hadden namelijk een groep van 36 personen die kwamen lunchen. Gelukkig waren we met z'n achten dus het kwam goed. Ik was alleen wel kapot aan het eind van de middag dus ik ben daarna lekker vroeg gaan slapen.

Maandag was ook een leuke dag, want het hotel had erop gerekend dat het een rustige dag zou worden dus we stonden met z'n drieën bij het restaurant en Carlos stond in z'n eentje bij La Casita (ik ben vergeten of ik dit al verteld heb maar dat is de tapas bar die aan het hotel vastzit en ook onderdeel van het hotel is). Maar toen het later in de middag werd, werd het steeds drukker bij La Casita en werd er aan mij gevraagd of ik daar kon helpen met de bestellingen opnemen. Ik vond het goed want de meeste mensen bij La Casita spreken of Engels of Nederlands. Echter het werd ook steeds drukker bij het restaurant dus ik was heel de tijd aan het switchen tussen La Casita en het restaurant. Het was een beetje een chaos in mijn hoofd omdat ik alles moest onthouden, maar het is me gelukt.

Nog iets leuks om te vertellen is dat we een keer Britt, Vanessa en ik samen op het balkon zaten n we zagen ineens allemaal bubbels voorbij komen. We keken en op het plein voor ons was een schuimparty. we zijn er naar toe gegaan en ondanks dat we tussen allemaal 6 jarig rondliepen was het heel gezellig met de muziek erbij.

En als laatste (hier schrok ik zelf ook van don't worry) had ik gister het briljante idee om te gaan hardlopen Dus Veronica en ik zijn de kust route gaan doen en het is prachtig. Het regende hier gisteravond dus het was enorm afgekoeld en dus heerlijk om de hardlopen. We hebben een aantal foto's gemaakt en die kun je hieronder vinden.

Dit was het weer voor deze week ik zit eraan te denken dat ik 1 keer per week op mijn vrije dag zal schrijven, ik heb wat meer tijd.
Groetjes Melissa


  • 25 Juli 2018 - 19:47

    Miranda:

    Hoi kanjer

    Super dat je het naar je zin hebt want als dat zo is gaat de tijd lekker snel .Probeer naast het werken ook te genieten van je vrije tijd en dat mag best met 6-jarigen haha Succes met hardlopen en we horen weer van je
    Dikke kus van ons xxx

  • 25 Juli 2018 - 19:54

    Marja Kosse:

    Hoi Melissa,

    De tijd gaat zeker snel voorbij, zeker als het leuk is.
    Gelukkig zit er nog uitdaging genoeg, dat is alleen maar fijn.
    Hoe leuk is het om veel afwisseling te hebben. Top.
    Ik zie het voor me, jullie helemaal blij tussen al die kinderen! Te grappig!

    Het idee dat je bent gaan hardlopen, pff ik word al moe van het idee.
    Goed bezig hoor.

    Kijk uit naar je volgende verslag.

    Groetjes Marja Kosse

  • 26 Juli 2018 - 10:37

    Leny:

    Hoi Melis

    Super dat je het zo naar je zin hebt met alles. Heel leuk om al je belevenissen mee te maken ook al is het op afstand. Ook leuk dat we elkaar gesproken hebben dinsdag. Knap van je dat hardlopen pff ik moet er niet aan denken. Succes met alles en kijk uit naar je volgende verslag. xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, S'Agaró

Melissa

Voor school moet is stage lopen en dit kon in het binnen- of buitenland. ik heb gekozen voor Spanje!

Actief sinds 07 Juli 2018
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 7695

Voorgaande reizen:

07 Juli 2018 - 03 December 2018

Mijn stage in Spanje

Landen bezocht: