de reis en eerste dag - Reisverslag uit S'Agaró, Spanje van Melissa kleijwegt - WaarBenJij.nu de reis en eerste dag - Reisverslag uit S'Agaró, Spanje van Melissa kleijwegt - WaarBenJij.nu

de reis en eerste dag

Door: Melissa Kleijwegt

Blijf op de hoogte en volg Melissa

08 Juli 2018 | Spanje, S'Agaró

de reis
daar ging ik dan met mijn knal roze grote koffer op pad, eenmaal aangekomen op het vliegveld die gelijk ingecheckt dan was ik er maar vanaf. Na nog even een bakkie doen was het dan zover het werd echt tijd om te vertrekken na ongeveer een half uur te hebben gehuild zijn we door security gegaan.

Maar toen ging het mis..... we zaten in het vliegtuig en zelfs na de veiligheidsdemonstratie gingen we nog niet rijden naar de startbaan. en na een minuut of 10 wachten kregen we te horen dat er een technische storing was. Dan zit je toch niet zo lekker in dat vliegtuig. we kregen te horen dat om het te maken moest de stroom eraf, en aangezien het buiten 23 graden was, was het binnen niet echt lekker koud. Nog een half uur later werd er omgeroepen dat we allemaal het vliegtuig uit moesten en dat ze ''hoopten'' dat er nog een ander vliegtuig was. Uiteindelijk was er nog een ander vliegtuig en hebben daarmee gevlogen naar Gerona. Eenmaal aangekomen stond Eric met het busje op ons te wachten en werden we naar het hotel gebracht. Ylonka (mijn stagebegeleider) stond ons hier op te wachten. Nadat we al onze koffer naar het appartement hadden gebracht zijn we nog wat gaan drinken met Ylonka . Het werd al snel laat en zijn naar het appartement gegaan en lekker gaan slapen.

Eerste dag
11 uur moesten we bij het hotel zijn, daar kregen we een ronleiding door het hotel en wat extra informatie over onze roosters en waar we beginnen. . Ik begin dinsdag en de eerste weken zal ik gaan werken in het restaurant bij het hotel, 2 andere meiden beginnen bij tucan beach dat is de bar aan het strand van het van der valk. na een tijdje zal het omgewisseld worden en zal ik daar werken. Elke woensdag zal ik spaanse les krijgen in het hotel. en ook al krijg ik daar huiswerk voor het ik er wel zin in. ik ga nu nog even van mijn vrije middag genieten voordat ik volgende week moet gaan werken.

Gr. Melissa!


  • 08 Juli 2018 - 13:59

    Miranda:

    Hoi kanjer Super dat je veilig bent aangekomen in Gerona en je appartement .Geniet nog even van je vrije dag en heel veel succes dinsdag met werken .Groetjes en een dikke kus van ons xxx

  • 08 Juli 2018 - 16:11

    Marja Kosse:

    Dat is een spannend begin. Leuk om mee te kunnen lezen. Heel veel plezier in het restaurant. Mooie start om je Spaans snel te leren.

  • 09 Juli 2018 - 14:35

    Leny:

    Heel leuk je verslag, heel veel succes dinsdag en geniet vandaag nog even. Groetjes en dikke kus


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, S'Agaró

Melissa

Voor school moet is stage lopen en dit kon in het binnen- of buitenland. ik heb gekozen voor Spanje!

Actief sinds 07 Juli 2018
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 7686

Voorgaande reizen:

07 Juli 2018 - 03 December 2018

Mijn stage in Spanje

Landen bezocht: