Week 12 - Reisverslag uit S'Agaró, Spanje van Melissa kleijwegt - WaarBenJij.nu Week 12 - Reisverslag uit S'Agaró, Spanje van Melissa kleijwegt - WaarBenJij.nu

Week 12

Door: Melissa Kleijwegt

Blijf op de hoogte en volg Melissa

04 Oktober 2018 | Spanje, S'Agaró

Week 12, 3 maandjes hier! en onderhand begonnen aan de receptie. Wat in het begin nog een beetje wennen was, begint nu al wat beter te worden. Een van de dingen waar ik nog wel heel erg moeite mee heb ik de telefoon opnemen in het Spaans want ik heb af en toe al moeite met Nederlandse mensen aan de telefoon laat staan Spaanse.

De afgelopen dagen heb ik samen met Montse gewerkt, echt een geweldige receptioniste om mee te werken. Ze spreekt 5 talen Catalaans, Spaans, Frans, Nederlands en Engels. De laatste twee een beetje gebrekkig maar ze kan zich verstaanbaar maken en dat is wat telt. Maar omdat haar Nederlands en Engels dus wat gebrekkig is hebben we nu een systeem bedacht. Elk van ons heeft een telefoon als het nummer dat belt met 31 of 32 begint dan moet ik de telefoon opnemen en als het begint met 33 of 34 neemt Montse de telefoon op. Ook moet ik alle Nederlandse en Engelse mailtjes beantwoorden dus dat is wel fijn.

Veder ben ik ook gewoon mensen aan het in en uit checken alleen is het nu nog wat rustiger maar niet gevreesd volgende week hebben we weer een Bolderman groep Yeahh……….. we gaan wel weer zien wat dat gaat worden. Nee hoor de Bolderman groep is altijd wel leuk. Er is dan weer leven in de brouwerij.

Ik mag deze week en volgende weken ook nog in het restaurant werken en daar ben ik heel blij mee ik vond het echt jammer dat ik ineens naar de receptie moest en ik niet meer in het restaurant mocht werken. Ik vond het heel gezellig altijd en ben blij dat ik nu weer terug mag. Daarom doen we het afwisellen, wat dagen receptie en wat dagen restaurant.

Met me arm gaat het ook heel goed ik mag weer gewoon alles doen moet alleen uitkijken in de zon maar dat is logisch, ik moet er nog wel hydratatie crème erop smeren en ik mag de zon in alleen dan moet ik wel factor 50 erop smeren maar ik ben nog een beetje voorzichtig dus ik bedek het gewoon als ik naar buiten ga. Maar verder gaat het hartstikke goed.

Groetjes Melissa

  • 04 Oktober 2018 - 12:11

    Miranda:

    Hoi kanjer

    Al weer 3 maanden We zijn over de helft heen en ik ben stiekem al aan t aftellen haha
    Super dat t beter gaat met je arm en dat je ook weer in het restaurant kan werken Beetje afwisseling is altijd leuk Volgende week weer een bolderman groep Heb je je praatje al gereed Nog een weekje en dan zijn we er weer Kijk er naar uit


    Groetjes en een dikke kus van ons xxx

  • 04 Oktober 2018 - 12:30

    Marja Kosse:

    Je bent lekker bezig, klinkt gezellig druk. Heerlijk om zo te mogen en kunnen werken. Fijn dat het ook zo afwisselend is en dat je fijne collega's hebt.

    Groetjes marja

  • 04 Oktober 2018 - 14:09

    Leny:

    Hoi Melis,

    Heb weer genoten van je verslag, wat fijn dat het beter gaat met je arm.
    Ook leuk dat je zowel receptie als bedieningswerk gaat doen.
    Je zit nu over de helft met je stage en dat wordt weer wennen in Nederland.
    Nog een weekje en dan zijn Ma en Pa er weer.

    Groetjes en dikke kus xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, S'Agaró

Melissa

Voor school moet is stage lopen en dit kon in het binnen- of buitenland. ik heb gekozen voor Spanje!

Actief sinds 07 Juli 2018
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 7698

Voorgaande reizen:

07 Juli 2018 - 03 December 2018

Mijn stage in Spanje

Landen bezocht: