de eerste week zit er al weer op! - Reisverslag uit Sant Feliu de Guíxols, Spanje van Melissa kleijwegt - WaarBenJij.nu de eerste week zit er al weer op! - Reisverslag uit Sant Feliu de Guíxols, Spanje van Melissa kleijwegt - WaarBenJij.nu

de eerste week zit er al weer op!

Door: Melissa Kleijwegt

Blijf op de hoogte en volg Melissa

18 Juli 2018 | Spanje, Sant Feliu de Guíxols

Sorry voor de lange tijd geen upload, maar ik ben er achter gekomen dat na een dag werken in die hitte ik alleen maar wilde zwemmen.

maar mijn eerste werkweek zit er al weer op en ik vond het echt leuk. Tuurlijk zitten er leuke en minder leuke kanten aan, dat is altijd zo maar tot nu toe vind ik het geweldig. De eerste paar dagen dat ik moest werken was het heel rustig dus het inwerken ging heel fijn alles werd me uitgelegd op een rustige manier, waardoor ik alles wel beter begreep. En toen kwam het weekend...……. Wat was het opeens druk in het restaurant. Alle tafels waren gereserveerd en we hadden op een gegeven moment meer mensen dan dat er tafels waren! In het begin was het heel erg wennen aangezien ik echt geen horeca ervaring heb (want ik heb heel me leven ongeveer in een kas gewerkt) maar het personeel was geduldig met me en het liep prima. Ik mocht nog geen bestellingen opnemen maar dat vond ik niet erg (Omdat me Spaans al wel verbeterd is maar nog niet zo goed). Ik was het meeste bezig met de gerechten naar de tafels brengen en de tafels afruimen. De meesten zeggen dat het alleen maar drukken word maar ik heb het idee dat het goed gaat komen!

En ook al werkten we allemaal op andere tijden konden we af en toe ook nog samen wat leuks doen. We hebben op allemaal andere dagen, dagen vrij dus het is af en toe een beetje puzzelen maar we maken tijd vrij om leuke dingen te doen. In het weekend bijvoorbeeld ik had ochtenddienst dus ik was om 4 uur klaar en de meiden van Tucan (de Beachbar) waren ook vrij dus we hadden het idee om was te gaan eten met z'n allen. En wat toen ook nog heel leuk was is dat een van de Mexicaanse meisjes mee was gegaan! Ze is de laatste tijd wat meer aan het socializen dus dat is heel leuk.

Ik moet wel zeggen dat ik jullie allemaal wel mis, maar dat komt wel goed want ik kan jullie altijd appen of bellen.

Gr. Melissa!

P.S. sorry voor het eerdere mailtje ik was bezig en er ging iets mis!

  • 18 Juli 2018 - 09:19

    Marja Kosse:

    Hoi Melissa,

    Fijn te horen dat je het naar je zin hebt. Geniet er van!
    En dat je alleen maar wil zwemmen met het warme weer, dat kan ik me voorstellen.

  • 18 Juli 2018 - 09:48

    Jennifer:

    Hey Melissa,

    Goed om te lezen dat je het naar je zin hebt. Uiteraard is het lastig om even je draai te vinden, maar het lekkere weer, de baan en het zwemmen klinkt toch uiteindelijk wel relaxt. Geniet met de andere meiden!

  • 18 Juli 2018 - 19:10

    Miranda:

    Hey kanjer

    Super dat alles toppie gaat Geniet van alles je werk maar ook je vrije tijd met de meiden Laat ze in Spanje maar merken dat de westlanders goed vertegenwoordigd zijn .Als je goed bent ingewerkt kunnen we bij jou onze bestelling doen eind augustus Geniet en tot de volgende keer Dikke kus van ons uit een zonnig Maasdijk xxx

  • 20 Juli 2018 - 10:02

    Sarine:

    hoi Malissa

    Wat een fantastische ervaring. Leuk om te lezen hoe het allemaal met je gaat. Geniet ervan en we kijken uit naar je verhalen. Groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Sant Feliu de Guíxols

Melissa

Voor school moet is stage lopen en dit kon in het binnen- of buitenland. ik heb gekozen voor Spanje!

Actief sinds 07 Juli 2018
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 7683

Voorgaande reizen:

07 Juli 2018 - 03 December 2018

Mijn stage in Spanje

Landen bezocht: