Week 3 - Reisverslag uit S'Agaró, Spanje van Melissa kleijwegt - WaarBenJij.nu Week 3 - Reisverslag uit S'Agaró, Spanje van Melissa kleijwegt - WaarBenJij.nu

Week 3

Door: Melissa Kleijwegt

Blijf op de hoogte en volg Melissa

01 Augustus 2018 | Spanje, S'Agaró

Week 3, tja wat ga ik erover vertellen. Het wordt steeds warmer hier waar ik wel n moeten wennen tijdens het werk, maar ik heb ook gehoord dat het daar in Nederland bij jullie erg warm is. Het gaat steeds beter op werk en ook al wordt het steeds drukker het makt de dagen wel leuk en de tijd gaat snel. Plus ik moet ook zeggen dat er een stel aparte mensen nar het hotel komen. Er zit 1 man met z'n dochter en ik snap hem niet want de ene keer loopt hij tegen me te schreeuwen dat ik volgens hem iets fout doe en de andere doet hij zo poes lief tegen me. Maar dit soort mensen maken het werk heel leuk, want geen enkele dag is hetzelfde.

Verder heb ik deze week iets gedaan wat ik nooit gedacht had dat ik het zou doen. Ik ben gaan stappen met de meiden hier en ook al is het op de avond (/ochtend) heel gezellig ben ik erachter gekomen dat het niet helemaal mij ding was. Het was super gezellig daar niet van, maar de aftermath was niet heel erg prettig aangezien ik ook moest werken. Om nou te zeggen dat ik het nooit meer ga doen dan zal ik liegen. Want de meiden zijn zo leuk dat ik het zo weer zou doen, maar misschien doe ik het dan een keer wanneer ik niet hoef te werken....

Ook heb ik deze week weer lekker gesport. Het hotel heeft een sportschool en ook al is hij klein (echt volgens mij is hij de grootte van mijn kamer thuis) het heet alle appratuur wat je kan wensen. Ik heb nog steeds geen idee hoe het past maar het werkt dus ik klaag niet. Wij mogen als personeel voor de helft van de prijs sport dus dat ik heel fijn.

Verder gebeurd er hier in Spanje niet heel veel, we hebben het gezellig met de meiden en over 2 weken gaat de eerste weg wat we heel jammer vinden omdat het echt gezellig met haar is. Ondanks dat ik het hier heel erg nar me zin heb mis ik jullie wel hoor. Maar het gaat helemaal goed komen.

Groetjes Melissa




  • 01 Augustus 2018 - 09:42

    Ria Van Spronsen:

    Hey Melissa,

    Leuk om weer wat van je te lezen, zo maak je wat mee zeg! Stappen valt ook niet mee, ik ben daar ook niet goed in. Fijn dat je daar ook kan sporten, dat is wel lekker. Zijn er ook nog veel Nederlanders in het hotel? Het is hier inderdaad ook warm voor morgen geven ze 31 graden open vrijdag zelfs 32 graden. Veels te warm om te werken, maar ook dat moet gebeuren. Geniet er nog van en wij blijven je volgen.

  • 01 Augustus 2018 - 10:49

    Marja Kosse:

    Hoi Melissa,

    Leuk om weer iets te lezen. Ja hier in Nederland is het ook absurd heet. Niet normaal meer. Mensen zijn iedere dag anders, reageren anders, dat maakt je werk juist interessant en heel leerzaam. Jij hebt het over sporten, nou ik moet er niet aan denken met deze temperaturen. Dus dat sla ik over. Stappen, is wel erg leuk. Je hebt gelijk, vaak is het te gezellig, drink je makkelijk iets te veel en ja, heel herkenbaar dat je daar de volgende dag spijt van hebt. Ook ik zou toch weer gaan stappen, geniet maar flink van deze mooie tijd. Dan maar een keer hoofdpijn, komt wel goed. Veel plezier, kijk uit naar je volgende verhaal.

  • 01 Augustus 2018 - 11:48

    Miranda:

    Hoi kanjer

    Superleuk om je verslag weer te lezen Hier is het ook in Costa Westland veel te warm om te werken Wij kijken ook uit naar onze dagen in Spanje Maar dat je nou zegt dat er aparte mensen naar het hotel komen is weer ff wat minder haha Binnen sporten is misschien beter dan buiten ivm de airco en houd je het wat beter uit Succes met werken en stappen :) en geniet van je tijd in Spanje Tijd vliegt voorbij als je het naar je zin hebt

    Groetjes en een dikke kus van ons xxx

  • 01 Augustus 2018 - 18:00

    Leny:

    Hoi Melissa


    Weer genoten van je verslag, super dat je het zo naar je zin hebt enne dat stappen moet je maar doen als je vrij bent en kan uitslapen. Zijn er veel nationaliteiten in het hotel . Over 6 weken zie je mij ook en ik kijk er naar uit. Veel succes en lieve groetjes. xxx

  • 02 Augustus 2018 - 13:29

    Jennifer:

    Hey Melissa, je doet het supergoed hoor! Fijn dat je wat meer je draai kunt vinden op het werk. De drukte maakt dat dagen sneller gaan en dat is natuurlijk top! Leuk om zoveel bijzondere mensen te ontmoeten denk ik. Geniet ervan, blijf doen waar je blij van wordt en inderdaad, ook hier is het heet (dus daar mis je niks aan)! Xx Jennifer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, S'Agaró

Melissa

Voor school moet is stage lopen en dit kon in het binnen- of buitenland. ik heb gekozen voor Spanje!

Actief sinds 07 Juli 2018
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 7688

Voorgaande reizen:

07 Juli 2018 - 03 December 2018

Mijn stage in Spanje

Landen bezocht: